Preambul 

Website-ul www.pandorashop.md este proprietatea firmei SF1 Clips S.R.L. (denumită în continuare „Vanzător”), cu sediul in mun.Chisinau, str.Arborilor 21, MD-2025, Republica Moldova, IDNO 1018600042402, reprezentata de administrator Marina Makovic, telefon de contact +37369329032, e-mail:  info@pandorashop.md

Adresa magazinului fizic al SF1 CLIPS SRL, unde puteti lua legatura cu comerciantul, este CC MALLDOVA, mun.Chisinau, str.Arborilor 21, MD-2025, Republica Moldova, magazin “Pandora”.

Prezentele conditii de vanzare definesc activitatea de comert electronic prin acest website, drepturile utilizatorilor și relația de afaceri dintre SF1 CLIPS SRL și client.

Folosirea, vizitarea, comandarea si cumpărarea produselor prin intermediul acestui Website, implică acceptarea condițiilor cuprinse în acest document. Prin accesarea acestui website, dumneavoastră vă exprimați acordul cu privire la acceptarea în totalitate a condițiilor prevăzute în cuprinsul acestui document, utilizarea website-ului făcindu-se pe riscul utilizatorului. 

Având în vedere acestea și pentru folosirea, în cele mai bune condiții a Website-ului www.pandorashop.md se recomandă citirea completă a documentului.

Acest document este aplicabil începînd cu 12 ianuarie 2023 și valabil pînă la modificare sau anulare expresă, fapte care se vor comunica prin acest website.

 

  1.  DEFINIȚII ȘI TERMENI

Vânzător – firma SF1 Clips S.R.L.

Client / Cumpărător – persoana fizică care a implinit 18 ani  sau persoană juridică înregistrată în Republica Moldova, sau orice entitate cu alt statut juridic legal înregistrată în Republica Moldova, ce efectuează o Comandă și care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către www.pandorashop.md (electronic, telefonic etc.) sau în baza unui acord de utilizare existent între www.pandorashop.md și acesta.

Website – www.pandorashop.md.

Utilizator – orice persoană care vizitează website-ul.  

Comunicare Online – comunicarea de către Utilizator prin intermediul website-ului a comenzii de cumpărare a produsului pe care l-a adaugat digital în coșul sau virtual de cumpărături aflat pe website, precum si a datelor necesare pentru cumparare.

Comanda Online – un ordin de cumpărare din partea Cumpărătorului ce ia forma unui înscris electronic și prin care acesta transmite Vânzătorului solicitarea sa de a achiziționa Bijuterii online.

Beneficiar final: Cumpăratorul care primește produsul ambalat la adresa de livrare comunicată de Client/Cumpărător prin intermediul website-ului.

Produs – orice bun comercializat de Vînzător, menționat în Comandă, care urmează a fi furnizat de către Vânzător Clientului/Cumpărătorului..

Contract – o Comandă confirmată de către Vânzător, prin care Vânzătorul este de acord să vânda și să livreze Produsele, iar Clientul este de acord să achiziționeze, să primească și să facă plata acestor Produse. 


Conținut

  • toate informațiile de pe Website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
  • informații legate de Cardurile Cadou și/sau valorile acestora practicate de Vânzător intr-o anumită perioadă;
  • date referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.

Document – prezentele condiții de vânzare.

Newsletter  comunicare comercială exclusiv electronică, (e-mail, SMS) pentru care  Utilizatorul/Cumpărătorul și-a dat acordul expres, fără niciun angajament din partea Vânzătorului de a vinde în lipsa unei comenzi acceptate. Curier – orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid.

 

  GENERALITĂȚI.  RESPECTAREA OBLIGAȚIEI DE INFORMARE

2.1. Prin plasarea unei Comenzi pe Website, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonică și/sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

2.2. Notificarea primită din partea Vînzătorului de către Cumpărător, după plasarea Comenzii, confirmă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail).

2.3. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice,  a invoice-ului, care conține următoarele informații: denumirea, adresa și numărul de telefon al vînzătorului expeditor, datele bancare; nume, prenume, adresa de livrare si numarul de telefon ale cumparatorului destinatar;  numarul comenzii; produsele și codul produselor comandate; cantitatea, greutatea; pret unitar, pret total, cu TVA inclus; pretul livrarii; metoda de plata

La data expedierii  produselor prin curier, cumparatorul se notifica prin SMS, la numarul de telefon indicat in comanda, despre datele curierului – denumirea si numarul de telefon de contact.

2.4. Următoarele informații sînt disponibile Cumpărătorilor prin afișare pe Web site:

 2.4.1. Principalele caracteristici ale produselor. Acestea sînt afișate cînd se face clic pe produsul selectat  și în secțiunea “Specificație”;

2.4.2. Denumirea completă, numărul de identificare de stat (IDNO) ale Vînzătorului, adresa sediului la care este stabilit Vînzătoriul, numărul de telefon, adresa de poştă electronică ale Vînzătorului. Acestea sînt afișate în subsolul paginii web și la rubrica “Informatii” “Despre noi”;

2.4.3. Preţul produsului comercializat, cu TVA inclus, este afișat la intrarea pe pagina cu toate produsele selectate de Utilizator, precum și la afișarea paginii cu produsul selectat de Utilizator. Aici veți găsi și informația despre suma comenzii, peste valoarea căreia,  livrarea este gratuită.  Prețul total al produselor și prețul total al comenzii se afișează în secțiunea „Coșul tău”, unde se specifică că acest preț include TVA, inainte de finalizarea comenzii;

2.4.4. Condițiile si taxa de livrare sînt prezentate în subsolul paginii, secțiunea “Relații clienți” “Condiții de livrare”, precum și la comandarea produsului în secțiunea “Coșul tău”, înainte de finalizarea comenzii;

2.4.5. Costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanţă în vederea încheierii contractului este calculat pe baza tarifului de bază al operatorului de telefonie. Această informație o puteți găsi în secțiunea “Contact” “Date de contact”;

 

2.4.6. Modalităţile de plată, livrare, executare, data pînă la care sau termenul în care Vînzătorul va livra produsele sînt prezentate în secțiunea “Coșul tău”, pînă la finalizarea comenzii;

 

2.4.7.  Dreptul de revocare a contractului

Instructiunile privind condițiile și procedura de exercitare a dreptului de revocare a contractului de vînzare-cumpărare la distanţă și formularul de revocare le găsiți la  capitolul 6 al prezentelor Conditii de vinzare și aici.

Consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării bunurilor în caz de revocare a contractului sau sa returneze pe cont propriu produsul în magazinul fizic “Pandora” din CC MallDova.

 

2.4.8. Garantia legala privind conformitatea bunurilor este de 24 luni din data livrarii produsului. Instructiunile privind exercitarea drepturilor consumatorului în cazul produselor de calitate necorespunzătoare și returnarea produselor le gasiti in subsolul paginii la sectiunea “Reclamatii” si în prezentele Condiții de vînzare la capitolul 5.

 

2.5. Informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Website și în invoice-ul transmis Cumpărătorului prin email reprezintă conținutul Contractului încheiat la distanță.

  1.  POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

3.1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzi îi este permis oricărui Client/Cumpărător. Pentru motive justificate SF1 Clips S.R.L. își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră ca în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Website, acțiunile acestuia ar putea crea riscuri pentru activitatea sau/și reputația Vînzătorului sau/și ar putea prejudicia în vreun fel SF1 Clips S.R.L. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al SF1 Clips S.R.L, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.

3.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Website. Vânzătorul are libertatea de a utiliza informațiile primite  în scopul încheierii și executării contractelor de vînzare-cumpărare cu potențialii clienți/clienți,  în scopul executării obligațiilor legale ale vînzătorului sau a unui interes legitim al vînzătorului, după caz

3.3.  În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, SF1 Clips S.R.L. își rezervă dreptul de a cere Clienților/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Website-ului.

3.4. SF1 Clips S.R.L. poate publica pe Website informații despre Produse sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

3.5. Toate valorile aferente Produselor prezentate pe Website sunt exprimate în LEI.

3.6. În cazul plaților online Vânzătorul nu este și nici nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzand dar nelimitându-se la comisioane bancare sau  de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda Website-ului. Eventualele costuri astfel generate sunt în sarcina exclusivă a Cumpărătorului.

3.7. Toate informațiile folosite pe Website pentru descrierea Produselor disponibile pe Website (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală a Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

        4.  PAȘI TEHNICI PENTRU  A PROCURA ONLINE

4.1. Inregistrare/logare

Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Website după înregistrarea în calitate de utilizator sau prin plasarea unei comenzi fără înregistrare. Inregistrarea are loc o singură dată, la prima achiziție. La înregistrare, dar și la plasarea comenzii fără înregistrare, sînt solicitate următoarele date personale ale utilizatorului/cumpărătorului: tipul utilizatorului (persoană fizică sau juridică); nume, prenume; adresa de email; număr de telefon; țara, oraș, strada, numărul străzii, cod postal; sexul.

Memorizați parola de acces personală. La logare data următoare după înregistrare, prin  accesarea “Contului meu”,  veți avea nevoie de parolă.

4.2. Alegeți marfa

Deschideți catalogul de produse de pe site, utilizind filtrele disponibile, ca să puteți alege mai rapid. Sau folosiți sistemul de căutare al magazinului online, încercînd cuvinte-cheie: model, brand sau categoria.

Indicati cantitatea și alegeți mărimea, după caz.

Apăsați butonul  “Adaugă în coș”, ca să trimiteți marfa aleasă în coș si puteti continua shoppingul. Selectarea unui produs și trimiterea lui în coș nu are ca efect comandarea lui.

4.3. Finalizarea comenzii

Pentru a face o comandă trebuie să intrați în “Coșul meu”.

Veți avea afișate informațiile despre produsul comandat, codul produsului, cantitatea, pretul, reducerea de preț dacă există, preț total de achitat pentru marfă, prețul livrării, preț total pe comandă, optiuni privind curierul și metoda de plată. Trebuie să indicați adresa de livrare și codul personal pentru va fi indicat în factura fiscală.

Dacă doriți să nu continuați sau să eliminați comanda, faceți clic pe butonul “Șterge/elimină”.

Dacă doriți să finalizați comanda, faceți clic pe butonul “Confirmă”, dacă sînteți de acord cu conținutul afișat al comenzii și dacă acceptați condițiile de vînzare, termenii și condițiile web site-ului pandorashop.md.

Acceptarea condițiilor de vînzare, termenii și condițiile web site-ului este o condiție obligatorie pentru finalizarea comenzii. Neacceptarea acestora va face imposibila achiziția produselor.

Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului în legătură cu vînzarea mărfii comandate.

O comandă finalizată se consideră plasată  de către Cumpărător doar după acceptarea ei de către Vînzător.

4.4.  Acceptarea comenzii

Pandorashop.md va notifica cumpărătorului prin email dacă acceptă  sau nu acceptă comanda în decurs de 24 ore din data recepției comenzii. Data recepției comenzii se consideră a doua zi lucrătoare din data transmiterii Comenzii către Vînzător. Comenzile se acceptă dacă produsul este disponibil în stock. Din data acceptării Comenzii de către Vînzător, Comanda Cumpărătorului se consideră plasată. Data acceptării Comenzii de către Vînzător este data la care Vînzătorul a transmis Cumpărătorului  notificarea de acceptare a Comenzii.

Vînzătorul poate să telefoneze cumpărătorul și să propună un alt produs, dacă cel comandat nu este disponibil în stock sau nu se potrivește modelului sau brand-ului produsului selectat de cumpărător. Cumpărătorul va primi, dacă acceptă oferta Vînzătorului, pe email, toate informațiile despre tipul și caracteristicile produsului recomandat de Vînzător în schimbul celui comandat de Cumpărător. Cumpărătorul poate refuza în orice moment oferta propusă de Vînzător contactînd Vînzătorul la telefonul 37369329032 sau adresa de email info@pandorashop.md. Acest refuz nu implică pentru Cumpărător niciun cost.

  

4.5. Anularea comenzii

Cumpărătorul poate anula comanda după acceptarea de către Vînzător la telefonul indicat pe site sau în momentul în care este telefonat de Vînzător sau curier.

Anularea comenzii nu implică costuri pentru Cumpărător.

4.6. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile prin email,  fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte  careva prejudicii, în următoarele cazuri:

(i)  neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției.

(ii) invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de SF1 Clips S.R.L.

(iii) datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Website sunt incomplete și/sau incorecte.

 

       5. CONDIȚII DE RETURNARE ÎN CAZUL NECONFORMITĂȚII PRODUSELOR

5.1. Garanția legală pentru lipsa de conformitate a produsului constituie 24 luni. Reparația sau  înlocuirea bijuteriilor, în cazul apariției  unor vicii de fabricație aflate în termen de garanție, se vor efectua gratuit.

5.2. SF1 Clips S.R.L. garantează remedierea sau înlocuirea gratuită a viciilor ascunse de fabricație pentru fixarea pietrelor, încuietorile cerceilor precum şi neconcordanța cu caracteristicile bijuteriei procurate, excluzând daunele cauzate de diverse accidente :

- scăparea , lovirea , crăparea sau zgârâierea bijuteriilor,

- întinderea brățării

- lipsa de îngrijire conform instrucțiunilor de îngrijire,

- purtarea produsului neconform instrucțiulor de îngijire

- neîndeplinirea indicațiilor menționate în instrucțiunea pentru îngrijirea bijuteriilor.

5.3. Riscuri negarantate. Nu cad sub incidența garanției următoarele cazuri:

- Oxidarea (innegrirea)  schimbarea nuanței argintului este un proces organic pentru acest metal, aspectul bijuteriilor poate fi afectat după contactul cu substanțe chimice de uz casnic, apă sărată, parfumuri, sulf, diverse pomade, spreiurile pentru păr și clor. De asemenea, aspectul bijuteriilor dvs. poate depinde de valoarea PH-ului  pielii dvs. Informația aceasta este indicată pe buletinul informativ, care să oferă la fiecare achiziție. Oxidarea (innegrirea) nu este considerat viciu sau defect de fabricație.

- Ștergerea stratului exterior de aurului placat (articolele palcate cu aur roz de 14 K sau aur galben de 14 K),

-Ștergerea stratului de acoperire din aur de pe articolele din argint de pe suprafața bijuteriei nu este considerat viciu sau defect de fabricație

-Roaderea pieleii, la produsele din piele

-Ruperea aței la brățări care conțin materiale textile

 

5.4. În cazul unui produs necorespunzător, Cumpărătorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii produsului prin rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

a) dacă nu beneficiază de dreptul de reparaţie sau de înlocuire a produsului;

b) dacă vînzătorul nu a efectuat măsura reparatorie într-o perioadă de 14 zile calendaristice sau în termenul convenit cu consumatorul;

c) dacă vînzătorul nu a efectuat măsura reparatorie fără a provoca un inconvenient semnificativ;

d) la apariţia unei neconformităţi la produs după efectuarea deja a unei măsuri reparatorii, dacă cumpărătorul a refuzat repararea sau înlocuirea produsului;

e) la depistarea neconformităţii produsului în termen de 6 luni de la livrarea produsului, dacă consumatorul a refuzat repararea sau înlocuirea produsului.

Suma reducerii preţului la produsele neconforme se stabileşte cu acordul ambelor părţi (vînzător şi cumpărător).

Cumpărătorul nu are dreptul să solicite restituirea contravalorii produsului prin rezoluţiunea contractului dacă neconformitatea este minoră. Se consideră minoră neconformitatea care nu exercită o influenţă substanţială asupra utilizării produsului.

5.6. Dacă  doriți să returnați produsul neconform:

  1. Asigurați-vă că ați păstrat bonul de casă;
  2.  Apelați Departamenul Clienți  despre intenția de retur la numărul + 373 069329032 și a stabili detaliile returului și cînd este mai convenabil să faceți returul;
  3. Vă așteptăm la magazinul nostru fizic “Pandora”  din CC Shopping MallDova din mun.Chișinău, str.Arborilor, 21, pentru a efectua returul.

     

6. DREPTUL DE REVOCARE  A CONTRACTULUI

Aveţi dreptul de a revoca prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.

Perioada de revocare expiră după 14 zile calendaristice începînd din ziua în care dumneavoastră sau un terţ, altul decît curierul, indicat de dumneavoastră, intraţi în posesia fizică a produselor sau obţineţi controlul asupra produselor.  Se consideră că ați intrat în posesia fizică a produselor la data semnării pe factura de livrare (factura postala expres).

Pentru a vă exercita dreptul de revocare trebuie să informaţi SF1 CLIPS SRL, cu sediul în mun.Chișinău, str.Arborilor, 21 magazin Pandora, la adresa de email info@pandorashop.md si la numărul de telefon +37369329032  cu privire la decizia dumneavoastră de revocare a contractului, utilizînd o declaraţie neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau poşta electronică). În acest scop, puteţi folosi modelul de revocare pe care îl puteți descărca aici; folosirea acestuia nu este însă obligatorie. Cererea scrisă pe hîrtie se semnează olograf. Cererea transmisă prin posta electronică nu este obligatoriu a fi semnată, dar poate fi semnată cu semnatura electronică.

Daca depuneti cererea de revocare prin posta electronică, vă vom transmite fără întîrziere, prin poşta electronică confirmarea de primire a cererii dvs.,

Pentru a respecta termenul-limită de revocare este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de revocare înainte de expirarea perioadei de revocare.

 

Consecinţele revocării

Dacă revocaţi contractul, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fără întîrzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai tîrziu de 14 zile calendaristice de la data la care sîntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de revocare a contractului.

Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amîna rambursarea pînă la data la care primim înapoi produsele sau pînă în momentul în care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Bunul poate fi restituit la sediul Vînzătorului: magazin “Pandora” al SF1 CLIPS SRL, mun.Chisinau, str.Arborilor, 21, CC Shopping MallDova sau îl puteți  transmite prin curier la sediul Vinzatorului menționat anterior. Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor, în dependenta de mijlocul de transport/expediere pe care îl alegeti. Costul aproximativ este estimat la tariful maxim al serviciilor de transport în regim taxi în mun.Chisinau la data returnării.

În cazul revocării contractului, bunul returnat nu trebuie să fi fost folosit, să nu aibă defecte și/sau lovituri mecanice, starea bunului să permită vânzătorului o nouă comercializare, să fie păstrat sigiliul produsului si să se prezinte un document care confirmă faptul cumpărării (de exemplu: factura fiscală, bon de casă, orice alt document ce dovedeşte legătura între cumpărător şi produsul procurat de la SF1 CLIPS SRL ).

Vânzătorul are dreptul de a efectua examinarea mărfurilor și să refuze revocarea în cazul în care condițiile menționate mai sus nu sînt respectate.

Bunul care se restituie trebuie transmis Vînzătorului în decurs de 14 zile calendaristice din data cînd ați transmis cererea de revocare a contractului.

Vă rugăm să luați cunoștință cu această informație înainte de finalizarea comenzii pe website. Veți putea finaliza comanda Dvs dacă confirmați că ați fost informat despre dreptul și condițiile de revocare, prin bifarea căsuței corespunzătoare, înainte de finalizarea comenzii.

 

      7.  PREȚUL

7.1. Prețurile afișate pe Website-ul www.pandorashop.md sunt exprimate în MDL, cu toate taxele incluse, cu excepția tarifului de livrare.Valoarea finală plătită de Client este compusă din prețul tuturor  produselor comandate, inclusiv TVAșitariful de livrare. Tariful de livrare aferent este detaliat pe Website înainte de finalizarea Comenzii de către Client/Cumpărător.

7.2 Dacă există un preț promoțional, pe site se va indica prețul inițial, prețul de vînzare promoțional și perioada de valabilitate a promoției.

 

       8. LIVRAREA ȘI RECEPȚIA  PRODUSELOR

8.1. Efectuăm livrări pe întreg  teritoriul Republicii Moldova, cu excepția Transnistriei.

8.2. Livrările sunt efectuate prin intermediul companiei licențiate de curierat Nova Poshta.

8.3. Livrările de către curier se efectuează de Luni până Sâmbătă între orele 10:00 și 18:00.

8.4. Termenul de livrare al produselor este intre 2 și 5 zile lucrătoare.

8.5. Pentru comenzile efectuate online se va aplica un tarif de livrare de 80 lei, indiferent de direcția de livrare. Tariful de livrare se adaugă la prețul produselor comandate și va fi afișat în coșul de cumpărături, înainte de finalizarea comenzii. Comenzile cu valoarea totală mai mare sau egală cu 1800 lei beneficiază de livrare GRATUITĂ.

8.6. Cumpărătorul este contactat de curier de 3 ori timp de 3 zile  înainte de livrarea mărfii la adresa de livrare indicată în comandă. Dacă cumpărătorul nu răspunde la telefon,  marfa se păstrează la depozitul curierului timp de 5 zile. Dacă, la expirarea acestui termen, cumpărătorul nu a contactat curierul sau vînzătorul, marfa este returnată vînzătorului.

8.7. La recepția coletului, Cumpărătorul primitor trebuie să verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea stickerului adeziv care trebuie să fie intactă. Te rugăm să refuzi coletul dacă această bandă și/sau coletul au fost deteriorate și să completezi procesul verbal de refuz. Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta și de a nu plăti contravaloarea coletului dacă sesizează urme de deteriorare și/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)

8.8. La recepția coletului, Cumpărătorul va primi următoare documente de însoțire a mărfii:

(i) factura fiscală;

(ii) bonul de casă;

(iii) factura de livrare (factura postala expres).

Dovada recepției produsului comandat este semnătura Cumpărătorului pe factura de livrare (factura postala expres).

8.9. În termen de 24 de ore din momentul recepției produsului, Cumpărătorul se obligă să sesizeze SF1 Clips S.R.L, la tel +37369329032 sau adresa de email info@pandorashop.md,  necorespunderea oricărei caracteristici a produsului. Lipsa acestei sesizări reprezintă confirmarea că produsul livrat  are, la momentul recepției, toate caracteristicile declarate.

 

        9. RĂSPUNDEREA

9.1.  Prin utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizătorul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Website-ului și Condițiile de vînzare în ultima versiune actualizată care este comunicată pe Website, valabilă la data utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.

Utilizarea Conținutului echivaleaza cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Website-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor, Condițiilor de vînzare.

9.2. Termenii și Condițiile Website-ului, Condițiile de vînzare pot fi modificate oricând de către SF1 Clips SRL, acestia fiind opozabile Clienților/ Cumpărătorilor/ Utilizatorilorde la data afișării pe Website. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Website-ului, Condițiile de vînzare se confirmă prin finalizarea Comenzii și/sau prin efectuarea plății.

9.3. SF1 Clips S.R.L. nu va putea fi făcut responsabil pentru eventualele erori apărute pe Website din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, etc., care nu sunt făcute de către administratorul Website-ului.

9.4. În caz de divergențe sau neînțelegeri între Vânzător și Client/Cumpărător, se vor aplica Termenii și condițiile, Condițiile de vănzare valabile la momentul finalizării comenzii.

 

         10. IMPEDIMENTUL JUSTIFICATOR

10.1. Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare, total sau parțial este datorată unui impediment în afara controlului părții care îl invocă. Impedimentul justificator este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților, care nu poate fi evitat sau depășit. Partea care invocă impedimentul justificator este obligată să notifice cealaltă Parte în termen de 5 zile calendaristicede la data cînd i-a devenit cunoscut producerea evenimentului care îl împiedcă să execute obligația. .

10.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, impedimentul nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte părți prejudicii sau careva plăți/cheltuili.

 

        11. LEGEA APLICABILĂ. JURISDICȚIA

Prezentul Contract este supus legislației Republicii Moldova. Eventualele litigii apărute între SF1 CLIPS SRL și Clienți/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă.

Procedura  amiabilă se va desfășura prin negocieri între părți, fiind luate în considerare circumstanţele litigiului, doleanţele părţilor şi necesitatea desfăşurării procedurii într-un termen rezonabil.

Dacă Clientul/Cumpărătorul are o pretenție, el va depune o reclamație în scris la adresa de email info@pandorashop.md sau la adresa sediului SF1 CLIPS SRL - Mun.Chișinău, str.Arborilor, 21, magazin Pandora. În cazul în care litigiul nu poate fi soluționat amiabil în decurs de 1 lună, părțile se pot adresa în instanțele judecătorești competente ale Republicii Moldova. Părțile pot renunța la soluționarea amiabilă în orice moment.

 

12. PUBLICITATE

12.1. Utilizatorul Website-ului  poate să se înscrie pentru a primi Newslettere. Acordul se exprimă prin bifarea căsuței corespunzătoare.

12.2. Utilizatorul/Clientul își poate modifica opțiunea cu privire la acordul emis către Vânzător în orice moment:

12.2.1. prin contactarea SF1 Clips S.R.L. la telefonul +37369329032 sau la info@pandorashop.md sau

12.2.2. prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Vânzător.

12.3. Renunțarea la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.